View Single Post
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Hun har ikke skrevet det svart på hvitt nei, men evner du å lese mellom linjene
Vis hele sitatet...
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
dagen etter knulla de i samme seng samtidig som kjæresten hennes mest sannsynlig ønsket å drepe seg selv.
Vis hele sitatet...
Hjelpe meg, hvordan VET du det? At han mest sannsynlig ønsket å drepe seg selv? for en ting å si! Det er tonnevis av godt voksne mannfolk som elsker å se kjærringa si bli knulla av andre mannfolk, både sterke og tøffe krigere, og tøffelhelter, og alle in between. Du bare sier "alpha males! alle andre er cucks!" som om det er et slagord, bare fordi det ikke er DIN fetisj, og du måtte like å heller være sjefen.

Verden er ikke så svart og hvit at mannfolk=dominante, og jenter=submissive. Heller er det så enkelt at submissive=svake. Noen jenter bærer buksene i forholdet og vi trenger ikke være de som ler og håner av mannen som om det 1800-tallet. Jeg kjenner mange som "liker" å være i forhold hvor jenta tar styringen. Jeg dømmer da ingen for det.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Og ja, for all del, du har rett i at en god del kvinner liker menn med svake gener og dårlig selvtillit.
Vis hele sitatet...
For et hopp og ta. svake gener, jebus. Kanskje liker de typen fordi han er så jææævla kjekk og har muskler som en tanks, selvom han er sjenert.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Kvinner velger slike menn som partnere fordi de ser på dem som en trygg investering for fremtiden, ikke fordi de finner dem fysisk attraktive.
Vis hele sitatet...
Ja for noen idioter. De burde gjøre som du sier og finne en attraktiv alpha! Ikke noen som kan gi dem en trygg fremtid. *internet sarcasm*
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
"alpha fucks, beta bucks"
Vis hele sitatet...
HJÆLPE meg, du avslutta ikke inlegget ditt sånn? Kanske du bare sette deg på sidelinjen og la folk som faktisk er interesserte i å komme med ordentlige råd gjøre det.