View Single Post
Hei. Har nå idag blitt tvangsinnlagt på rusbehandling igjen etter og vert 3 måneder for cirka 7 måneder siden. De vet jeg sliter psykisk og har blitt torturert med tvang av mest barnevern og psykiatri før. Er 19 år nå og denne gangen er jeg skremt, jeg har nå komt inn og har så mørke tanker at jeg tror kanskje jeg faktisk kommer til å ta mitt eget liv.

Føler meg verdiløs, skuffet og som et null når rustjenesten sier de skal si klart i fra vist de er så bestemt at jeg har en siste sjangs. De har vert bekymret men idag våknet jeg og det var bare å pakke sakene å reise.

Sitter her med sosial angst og tørr ikke gjøre noe ut av meg selv, så sitter på rommet og har så jævelige selvmordstanker jeg ikke har hatt før. Ruste meg langt fra dagelig, men mye når jeg satt i gang. Hadde uansett det mye bedre, men nå er jeg redd for at jeg kommer til å ta mitt eget liv, har virkelig ikke lyst å leve mer nå, er desperat og føler meg liten, som et ingenting, en byrde og en som betyr ingenting og en som barnevern/psykiatri/rustjenesten kan gjøre som de vil med, men nå er jeg ødelagt. Vil dø, tror på en himmel, men også noe som ikke er godt og er så redd for å ende opp en plass som er vondere en her på jorden, det er det eneste som stopper meg. Vist ikke hadde jeg ærlig vert død. Håper på en god plass med fred og ro.