View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Misforstå meg rett, men det var godt å høre flere har opplevd dette. Det er skjeldent at ellers friske mennesker dør under søvn, om alle vi randome her inne er i den gråsonen er liksom ikke tilfellet så skjeldent til at det kan være dødelig, om vi skal ta statistikken i vurdering. Jeg har snusa hyppig og bøtta ned med energidrikke i lengere tid, for å kompansere for mye stress i en sliten kropp..på tide å roe litt ned kanskje...
Vis hele sitatet...
Dersom du hadde fått hjertestans ville det tvilsomt hjulpet å avbryte innsovningen. Det at hjertet stopper, for å restarte seg selv er et svært vanlig fenomen og er helt harmløst. Det er også vanlig at hjertet hopper over et slag, dette skjer hos folk flest flere ganger om dagen uten at man en gang merker det. Det kan jo være at en er mer var på dette når man ligger i sengen og prøver å sove. Dersom det er en oppbyggende følelse som stopper idet innsovning avbrytes indikerer det at dette er et psykisk fenomen.

Med det sagt kan det fremdeles hende at det blir bedre dersom du kutter ned på snusbruk og energidrikke, da dette påvirker både fysiologien- og psykologien din.

Jeg tror ikke du har særlig grunn til å bekymre deg, som du ser har flere andre opplevd nøyaktig det samme som deg og de lever i beste velgående. Dersom dette er noe som gjør deg nervøs kan du ta en tur til legen din, og han kan lytte på hjertet ditt og ta en EKG. Lykke til.