View Single Post
Dette er hva jeg ville skrevet til Harald(en kladd, førsteutkast) Tar gjerne imot kommentarer/feedback på "brevet":

Hei, jeg har tenkt på deg masse siden vi forlot barneskolen. Jeg vet at du slet på skolen, du ble mobbet, og jeg var en av de som krenket deg i din verdighet ved å kalle deg stygge ord og invitere til slosskamper oss imellom. Tanken på det jeg har utsatt deg for har hjemsøkt og plaget meg i alle disse årene.. Jeg føler meg langt fra verdig til å be om din tilgivelse, men det jeg vil si til deg er at jeg skammer meg og at jeg angrer. Du var et uskyldig barn, og skulle aldri behøve å gå gjennom den smerten du ble utsatt for. Det var galt, og det blir ikke mindre galt av at jeg så mange år senere kommer og beklager det hele.. Ser den.. Du er i din fulle rett til å si "fuck off". Jeg skulle så gjerne gjort alt godt igjen, men skjønner at det kommer for sent. Det jeg vil at du skal vite er at jeg angrer på det jeg har gjort, jeg skammer meg dypt og jeg ønsker deg alt godt! Du trenger ikke svare meg på dette brevet, jeg vil bare at du skal vite at jeg er lei meg!
Sist endret av tøydokke; 8. november 2014 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.