View Single Post
Sitat av Skateward Vis innlegg
Har sett flere av videoene dine og du er utrolig dyktig til å bygge. Det er likevel ikke noe spesielt som skiller deg fra alle de andre som lager minecraftvideoer.

Om du hadde pratet på norsk hadde du nådd et mye mindre publikum, men da hadde du hatt noe særegent. Jeg synes du bør prøve det.

Edit: Et eksempel på en norsk fyr som har klart seg ganske bra. Riktignok COD, men likevel.
http://www.youtube.com/user/MrBlastFM
Vis hele sitatet...
Ja han klarer seg bra, men eg vil helst ha det på engelsk av en eller annen grunn, syns videos på Norsk på YouTube passer dårlig

Sitat av Settoz Vis innlegg
JWmyhre, kom deg på Thorcraft å begynn å spill der! > Du bygger fine ting (:
Vis hele sitatet...
Takk, men nei. Driver og bygger opp en server sammen med Tigergutt9, en Machinima Respawn Director, så kommer til og holde meg på den.

Sitat av LTe Vis innlegg
Mine tips:
1.Ha en plan for ossen det skal se ut så du ikke surrer så mye, selvom det kanskje ikke er så morsomt og sitte og planlegge gjør du det mer morsomt for oss som ser på.
2.Snakk mer, fortell om noe, hva som helst. Bare snakk litt mens du faktisk gjør det.

Ellers er det en god ide til en serie.
Trur faktisk du fikk en ny subscriber også
Vis hele sitatet...
Takk! Ja har en plan hele tiden, men improviserer litt samtidig, så da kan det bli litt surr kanskje. Bedre planlagt i neste video.

Ang. noe og prate om, så har eg tenkt mye på det. Men problemet mitt er at eg ikkje klarer og konsentrere meg om flere ting på en gang
Men skal prøve meg litt mer på det for hver video som kommer.

Episode 2! Enjoy

Minecraft - The Building Quest Ep.: 02 "The Blacksmith"