View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Nurse Jackie Vis innlegg
For meg er det vesentlig om bilen har vært leaset. Jeg ønsker ikke en bil som har vært brukt til leasing.
Vis hele sitatet...
Lovverket er ikkje ei bok der du kan slå opp på 'bilsalg - leasing'. Men avhengig av tilstand på bilen så er ikkje det ei relevant opplysning at den har vore leasa til forrige eiger.
Sitat av Nurse Jackie Vis innlegg
Og hvis bilen jeg kjøper har vært en leasingbil ønsker jeg å vite det før jeg kjøper den.
Vis hele sitatet...
Om eit enkeltpunkt er så viktig for deg har du ei undersøkelsesplikt. Om du har fått feil informasjon frå seljar vil du ha ei sak. Men om eit punkt generelt ikkje er sett på som viktig, og det ikkje er opplyst om, så har ikkje du ei sak.
Sitat av Nurse Jackie Vis innlegg
En annen ting er at bilen hadde flere feil som dukket opp rett etter kjøpet, og bilen var på verksted i tre uker i løpet av de to første månedene jeg eide bilen.
Vis hele sitatet...
Var det feil som forrige eigar må eller burde ha visst om? I så fall har du kanskje ei reklamasjonssak på kjøpet. Men det er totalt uavhengig av eigaren av bilen.
Sitat av Nurse Jackie Vis innlegg
Det jeg har funnet ut til nå er at biler som har vært leaset, brukt som taxi eller skolebil, skal informeres kjøper før handelen blir gjort.
Vis hele sitatet...
Forveksler du langtidsleasing med leigebil? Og forøvrig så er nok ikkje det lovfesta, det er heller rettspraksis. Og i tilfeller som taxi, skulebil o.l. så har det si forklaring i at bilen gjerne har vore brukt på anna måte enn vanleg, og informasjonen kan vere relevant, t.d. mtp. clutchbruk på skulebiler. Leasingbiler er biler ein privatperson har brukt fast som sin eigen bil i 3-4 år, med tilsvarande velikehaldsplikt.

Det virker som du roter veldig her, og eg trur du vil tene på å skrive kva som konkret er problemet ditt. For eigarforholdet til bilen før du overtok den er ikkje relevant. Bruken kan vere relevant, men eigarforholdet er det ikkje.
Sist endret av vidarlo; 10. mai 2016 kl. 21:45.