View Single Post
Til informasjon

Vi driver ikke med sensur, at noen oppfatter det som sensur får nå så være, men det viser seg gang på gang at tråder sklir ut dersom vi bare lar det skure å gå, noe som også gjelder denne tråden.
Vi sletter i henhold til regelverket som er satt for forumet, samt tilleggsregler som mange underforum har, som f.eks underforumet denne tråden ligger i har, hverken mer eller mindre.
Grunner til at vi har slettet innlegg den siste tiden har blant annet vært avsporing, bumping, svar på slettede innlegg m.m.

Skulle det være noen som føler at de urettmessig har fått innlegg slettet, vær så snill å ikke søple til tråder med spørsmål eller klaging på sletting av innlegg, slike innleg blir slettet.
Det er mulig å sende PM til noen i crew dersom man føler at feil er blitt gjort

Jeg vil samtidig minne om et det faktisk ikke er mer enn 2 uker siden det var en ganske kraftig opprydning i denne tråden med etterfølgende forklaring som forklarer godt hvorfor vi sletter som vi gjør:

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Nå har jeg rydda litt. Eller, hvis det vi normalt gjør er å luke litt i hagen, så har jeg nettopp utført grov miljøkriminalitet i de dype skoger. Det var dessverre helt avsindige mengder med psykotisk amfetaminrør som strengt talt ikke hadde så veldig mye med tråden å gjøre og det spora fullstendig av. Normalt rekker vi å fikse slikt før det går for langt, men hovedpersonen i denne tråden rakk å produsere en 6-7 Great Wall of Texts og ca. fire ganger så mange korte tilsvar i løpet av noen få nattetimer. Som om ikke det var nok genererte dette en stor mengde ekstra svar og støy fra andre brukere. Vi ønsker at denne tråden skal forbli relevant, for den gir et unikt innblikk i hvordan det har gått opp og ned - dessverre mest av sistnevnte - med en ellers oppegående narkoman. I så måte må disse tilskuddene betraktes som relevante, da de viser hvor grundig amfetaminkjøret kan fucke opp livet, psyken og virkelighetsforståelsen til et ellers intelligent og ressurssterkt menneske. Som en liten avveiing mellom behovene velger jeg derfor å la hans første innlegg stå og noen få andre relevante innspill til det. Dette første innlegget dekker egentlig det meste: Denne oppfinnelsen han er overbevist om at vil revolusjonere verden, behovet for finansiering, personlige problemer og en bitter disputt med tidligere veileder og begynnende forfølgelsesvanvidd. De påfølgende innleggene tilfører intet nytt, bare mer volum, bold face og CAPS LOCK. Det er mange innlegg som har forsvunnet i mellom de som står igjen, men jeg tror konteksten er rimelig godt bevart likevel. Beklager at det blir slik, men noen ganger må vi dessverre gå litt mer drastisk til verks enn vi liker.

Så ber jeg dere andre som leser denne tråden om å ikke bare skrive for å skrive noe, eller krangle på detaljer i det overstående. Les heller tråden fra start til slutt og se på utviklingen år for år. Vi velger å ikke stenge den, men la oss forsøke å holde oss til tema - rusmisbrukets evolusjon, beskrevet fra innsiden.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Veggen; 24. november 2018 kl. 23:12.