View Single Post
Sitat av Lars99 Vis innlegg
Jeg mener det mest damsynelig finnes liv der ute, og antakelig også har besøkt oss her på jorda.

Hvorfor?

Først kan jeg nevne at før trodde jeg ikke på aliens i det heletatt. Men over årene har dette forandret seg. Det som fik meg til å forandre mening var flere ting.

1.Som du selv og de andre sier her, universet er så stort at det blir nesten dumt å tro at det bare er liv her på jorda.

2. Faren min har sett en UFO med egen øyne. Han kom en kveld ut fra en bar, men hadde ikke drukket. Han så opp på himmelen og der så han en UFO fly forbi. Jeg aldri på han når jeg var barn, men jeg tror på han nå.

3. Jeg tror virkelig ikke det hadde vert så mange som påstår at de enten har sett, eller blitt bortført av romvesener hvis alt bare var løgn og fanteri eller hallusinasjoner.

4. Så og si alle religioner har historier om skapninger (eller guder) som kommer fra andre verdener hit til jorda med flyvende "vogner" det finnes til og med inngraveringer som avbilder det.

http://earth-chronicles.com/wp-conte...323264094e.jpg

5. Kornsirkler.

6. Area 51.

Så hvorfor er det ingen bilder eller videoer av romvesen eller UFOer?

Det kan tenkes at hvis de er i stand til å reise fra et annet solsystem, eller en annen galakse hit. Så klarer de nok å finne ut hvordan man sletter en video eller to ^_^
Vis hele sitatet...
3. Jeg mener at det kanskje be iser det motsatte, dersom så "mange" har blitt bortført og sett disse romvesnene, hvorfor finnes det ikke andre spor enn vitneutsagn og video som er ute av fokus?

Ja, jeg vet at det eksisterer filmsnutter man ikke helt klarer å forklare og dermed ikke kan si at den er falsk, men når du ser alt det rare som bli filmet nå til dags så er det merkelig at vi ikke får se en krystallklar og udiskutabel video av en ufo.