View Single Post
Sitat av GodBlanding Vis innlegg
Hei Tom, nå har det gått langt over en måned og vi har ikke fått noen oppdatering herfra. Jeg stiller som vissen junkie-standin enn så lenge. Etter min "hvite måned" med 15 heroinsprekker fikk jeg tidlig i juli svar på min søknad om behandling via fastlegen. Jeg skal til opphold på Ullevaall sykehus, avdeling voksen-rus-psykiatrisk -noe i den dur.

Det er snakk om minst noen måneder, og jeg må være ferdig med abstinensene når jeg dukker opp. De siste 3 ukene har jeg gått på en helsprekk og brukt dop hver dag , så denne helga blir å lande og ha det jævlig, i Abstinensland. Jeg er sykt drittlei å være dopsjuk, så kan ikke si jeg gleder meg. Faen at det skal være så jævlig vanskelig å slutte å tenke på dop. Nå funker ikke dopen på meg lenger så må jeg bare ta de jævla dagene. Om ikke det funker etter Ullevaall og jeg går på nye smeller så blir det farvel, Oslo hallo lille østlandsby jeg ikke vil nevne av frykt for å bli avslørt. Jeg gir ikke opp, selv om oppholdet skulle feile. Så Tom , det var min lille oppdatering, venter i spenning på din.
Vis hele sitatet...
Takk for substittuering!

Hvordan går det nå? Sykehus og shit? Du må roe deg ned din narkis

I min ende så har egentlig junkingen sklidd mer over i en permanent livsstil. Dosene er relativt sett lave, jeg jobber alt fra 8 til 20 timer i døgnet, og tenker ikke oftere på dop enn at jeg tar meg selv i å "debugge" elendigheten jeg plutselig befinner meg i - bare for å komme på at jeg jo faktis er smackis enda

Har vært gjennom noen skikkelig jævlige episoder sånn ellers i livet; 2016 ser jeg tilbake på som det året der heroinabstinenser havnet i baksetet på roadtrip til maksimal elendighet.

Skriver dette nå fordi jeg tror jeg blir udødelig ila uken som kommer.

Da skal jeg vurdere å dele.