View Single Post
Sitat av Stockman Vis innlegg
Jeg trodde ikke på engler/nisser/troll før jeg fikk anledning til å møte noen. Sommeren for noen år siden møtte jeg tre grønne kvinner som ikke var mennesker. Jeg vil kalle de ånder. I deres form minnet de sterkt om mennesker. De var uendelig kloke og fortalte meg at verden var et fantastisk sted og at det var helt perfekt. De ga meg støtte og lo masse. Jeg liker å se på de som de tre musene. Det var i en transe at jeg fikk dette møtet. Jeg tror transen er essensiell for å ha et slikt møte, det sier også gamle sagn; man må være i transe for å se yetien(den avkyelige snømannen, sjamanen i fra skogen). Det er vanskelig å si helt hva jeg sanset den kvelden. Hvem var de grønne damene? Det var ihvertfall vesener som hadde egne legemer. De ble veldig påvirket av hvordan jeg forholdt meg til de. De ville ha meg med, lære meg noe. De tre grønne kvinnene kan ha vært et billedlig språk for min bevisthet, meg selv som gir en beskjed til meg selv, eller så hadde jeg et reelt møte med en annen bevissthet. Kanskje de tre grønne kvinnene var våre forfedre? Jeg har flere spørsmål enn svar etter denne opplevelsen, men den var ihvertfall interessant og gøy å ha med seg videre i livet. Hei og hå.
Vis hele sitatet...
Jeg tror på deg jeg! har selv vært i kontakt med noen som hadde uendelig visdom, men det var ikke i transe og jeg kunne ikke se dem direkte!
De har også prøvd å lære meg ting virker det som!