View Single Post
Leste akkurat om remote viewing og det fanget min interesse, munker har tydeligvis brukt dette i lang tid og cia har forsket og brukt det.

remote viewing er å feks fly over et hav mens du lukker øynene, altså du er et annet sted en kroppen din.

Mest kjente remote viewing er nær døden opplevelse hvor du ser kroppen din ovenifra.

Jeg har tidligere vært i psykose og opplevd en haug av ting som innebærer bla at man har en sjel.

Jeg tror jeg har en sjel og samtlige i min possisjon er enig med meg i dette.

Greia her er at jeg tror at jeg har opplevd det, jeg hviste hva som skjedde før jeg leste om det også, noe som gjør det litt spesielt.
De av dere som har sett filmen menn som stirrer på gjeiter vet hva det er jeg snakker om, anbefaler folk å se den filmen.


Har flere ganger opplevd å se andre ting med øynene mine enn det som faktisk var forrand meg.
Har et veldig sterkt eksempel på dette:
Var hos en kammerat og var på do, mens jeg var der så "hoppet" jeg pluttselig inn til rommet hvor 2 venner satt.
Altså, jeg var i et rom mens jeg var i et annet.
Kunne høre hva de sa til og med, de diskuterte meg og hva jeg kunne om ting.

Når jeg gikk inn i rommet hvor de andre satt så sa jeg hva jeg hadde sett og hørt mens jeg var på do, kunne se på han ene at han nesten ble redd og de bekreftet det jeg hadde sett og hørt mens jeg var på do.

Senere har jeg opplevd flere ganger å se ting som ikke er der, akkurat som at sjelen hopper ut av kroppen og du ser igjennom sjelen din.

Har bla sett en liten gutt i blå t-shorte, når jeg snudde meg så jeg den samme guttet sitte 50 meter unna meg, virket som om jeg så igjennom kroppen til en annen..

Lurer på hva dere mener om dette? hva skjedde egentlig når jeg var på do? har andre opplevd lignende ting ?
Gøy å høre andres meninger på disse spesielle hendelsene.
Sist endret av Awareness; 14. juli 2010 kl. 17:11.