View Single Post
Sitat av Vent Vis innlegg
EDIT: Kladdebok: Ja, til en viss grad. Men jeg har sett mange eksempler der noen tråder har tatt helt av osv (noe tråden jeg linket til i førstepost var). Det er ikke kult å sitte som en trådstarter som kanskje har gått mange runder med seg selv der han lurer på om han skal tørre å lage en tråd eller ikke. Og utfallet er at han og spørsmålet blir nesten glemt da alle andre er opptatt med å diskutere om noe annet. Man må huske på hvorfor man deltar i en tråd. Uansett, jeg er enig, men jeg tror også at du skjønner poenget mitt.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i mye av det du sier "vent", men synes du burde nevnt i tråden at diskusjoner relatert tråden er "lov", på grunn av at når folk kommer inn og leser denne informative tråden og ser "masse kp" vil man straks få et intrykk av at du skriver om noe veldig viktig. Slik jeg oppfattet tråden var det at man skulle svare informativt på det TS skriver, jeg synes ihvertfall at det er viktig at folk ikke bare får dette intrykket da vi tross alt er et diskusjonsforum!
Sist endret av Kladdebok; 22. oktober 2012 kl. 22:50.