View Single Post
Sitat av Bellami Vis innlegg
Jeg har restless legs og det gjør det vanskelig og sove. I tillegg til Stilnoct bruker jeg Apodorm 10 mg og Nozinan 200-300 mg hver natt. Er så tålerant mot de medisinene der. Også bytter jeg på og bruke Catapresan og Rivotril. Ti dager på hver. Slik at de skal virke hele tiden. For etter 10 dager på Catapresanen virker ikke den noe mer, så da må jeg bytte over til Rivotril. Men Catapresan er den aller beste når det gjelder restless legs synd man ikke kan stå på det hele tiden. Har forsøkt vallergan. Når jeg tok 15 tabletter og det fortsatt ikke virket, så gav jeg opp de medisinene.
Vis hele sitatet...
Det er bra og bytte på litt. Vallergan fungerer ikke på RLS eller ved søvnproblemer pga RLS nei. Det er en vanskelig sykdom å hanskes med. Har littegran av det selv men greier å ligge i ro hvis jeg har brukt meg nok i løpet av dagen. Skal ikke leke ekspert her men Nozinan er veldig lite sunt. Det blir omtalt som et skittent legemiddel pga stoffets mange forskjellige og unødvendige virkninger. Noen får den ireversielle sykdommen NMS ved langtidsbruk.