View Single Post
Om du går i 10 klasse så er du vel 15? Kompis, spør henne om dere skal finne på noe. Får du et ja, så er du et skritt nærmere.
Gjør som han over meg sier, spør hva hun liker å gjøre. Gjør det hun vil selv om du finner det uinteressant. Har vært med mange jenter å gjort ting som jeg totalt gir faen i, men det å glede henne gjør gjerne at hun faller mer for deg. Som du gjerne vil, sant?
Jenter liker gutter som er hard to get. Eller, det var slik for 8 år siden når jeg også var femten, vil ikke tro særlig mye har forandret seg(gjerne rett meg om jeg tar feil.)

Lytt til det hun sier, følg samtalen videre og når det er clean shot så spytter du ut dine interesser. Du må være deg selv, liker du sløyd å strikke garn så må du si det er dine interesser. Jenter liker selvsikkerhet, og det kommer du langt med i livet generelt.
Jeg har ikke lest tråden utenom det ts skrev og han over meg, men ser at alkohol er nevnt. Ikke start med det. Hadde jeg vært deg hadde jeg ordna en piknik på en park i Oslo, dratt et sted å spist, grilling feks med bading involvert, så får du sett litt på henne samtidig. Alt dette må dere finne ut selv, men første steget ditt er å spørre henne.

Sitat av iColdman Vis innlegg
Har ikke lest gjennom alt som er skrevet her. Men om ingen andre har nevnt det: gå rett på sak. Ikke vent. Ikke bli kjent først. Ikke bli venn med hun. Gjør det klart å tydelig fra første stund at du ønsker å ha ett seksuelt forhold med henne.

Om du ikke gjør dette ender du 100% garantert opp i friendzone. Har du ikke sex på 3. date er du friendzoned. Da dropper du hele dama, ikke kast bort mer tid på henne. Helst bør dere pule på 1. date, evt 2. date om hun er litt usikker på deg og til nøds 3 date. Selv venter jeg aldri så lenge, det er første date eller så taper hun meg.

Det er også viktig at du er lederen. Du må ta alt av initiativ. Du spør ikke om "hva vil du gjøre?" "Hva vil du spise?" Hvordan film skal vi se? Osv.

Du sier enkelt å greit noe som.

"Jeg skal på pub x klokken y ikveld, kom å ta en øl med meg".

Du er lederen, hun skal jakte på deg og du er premien. Hun må føle at du er likegyldig til henne, og hun må kjempe for tiden og oppmerksomheten din.

Klarer du det har du ett garantert forhold. Men ikke gi henne eksklusivitet med en gang, date henne i flere måneder før du gjør det. Og gjerne andre damer også. Jo flere jo bedre, ikke bare for deg men også henne. Da det kurerer det store problemet og verdens største turn off "needyness".

Om hun vet du har flere valg, vil hun kjempe enda hardere for deg. Jenter flokker seg til gutter som andre jenter også vil ha en del av.
Vis hele sitatet...

Var slik som deg når jeg var sånn 16 til 20.
Skal sies at jeg fikk mange damer. Utseende spiller en stor rolle her. Kan ikke komme som en kvisete, svett hårete mann med den innstillinga.
Men dette er idiotisk. Får til slutt et rykte på seg og det er ingenting å være stolt av. Men jenter liker ikke gutter som er for "needy" som han nevner.

Greia er jo at du sier om jeg ikke får meg mus på første "date", så mister hun meg. Er jo ingen date når du bare vil dyppe wieneren din i noen minutter for å så stikke. Nesten som å være ei hore uten å få betalt.
Mye creds
Sist endret av suwoop; 6. juni 2019 kl. 00:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.