View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
1. Du har jobbet som eskorte og er derfor kvalifisert til å hate på folk som kjøper produktet som dú selv tilbyr til markedet? Jeg kan jo her også gjøre litt som deg og smøre "litt" smør på flesket og påstå at dü også oppfordrer til en 'voldtektskultur' ved å tilby din egen kropp til andre og derfor også markedsfører deg som et objekt for andres lek og hygge.. fordi du behandler jo tross alt degselv som et objekt..

2. Per definisjon er et produkt noe som er til salgs. Produkter er alt som kan tilbys i markedet for å dekke et markedsbehov. Tenk om det ikke fantes noen slike som gadd å selge sex.. tror du virkelig at det hadde blitt færre voldtekter av den grunn? Finnes både stygge og dumme mennesker som ikke får seg noe, så da er det jo bare bra at de kan få kjøpe seg noe istedenfor å tvinge til seg til noe... eller? det her er kanskje også oppfordring til kvinnehat og voldtektskultur..???

3. Har ingenting imot høns jeg, elsker kalklende høns som bruser med fjæra og hakker i vei på alt mulig som kan hakkes på Så skal ta meg tid til å lese denne novellen skrevet av en tidligere prostituert som egentlig ikke bruker tiden sin på å svare 'sånne type folk' som meg fordi livet ditt er såååå innholdsrikt at du ikke har tid til internettforum..

4. Jada, du er faktisk bevisst nok til å innse at jorda kan anvendes den, så får man mat og råvarer i all overflod..! Men hvem gidder vel litt fysisk arbeid når man heller bare kan ruse seg og spre bena istedenfor.. slippe å tenke, planlegge og utføre? ja takk har du selv valgt å si.

5. Ja, sex burde vært lovlig! da får de som trenger det både trygghet og sikkerhet når man ikke må selge på et sort marked. Dere kunne fått rettigheter på lik linje med parkeringsvakter f.eks.. så slipper dere både surprise group anal sex og å bli utnyttet av bakmenn og div. freaks slik som du har valgt å se i meg.. MEN jeg er jo så jævla egoistisk, så jeg tenker jo naturligvis bare på megselv, mitt eget og pikken min selvfølgelig.. alle menn er helt like og tenker kun på én jævla ting! ....om du bare har én ting på menyen din å tilby.. så blir det jo gjerne det gjestene dine spiser av...

6. Du sier at sex ikke burde være lov i Norge.. også argumenterer du med at det finnes pedofile mennesker i norge? og at 9/10 av dem som selger den andre munnen sin er rusmisbrukere? yeah no shit.. dont do drugs kids. Tilogmed bikkja mi vet det. Fordi det finnes narkomane og pedofile i verden, så skal det derfor ikke finnes prostituerte? Hvis du/dere hodeløse høns har så jævla mye mangel på både penger og bekreftelse, så kanskjé gjør noé konstruktivt for andre mennesker her i verden. Så kanskjé du ikke hadde følt behovet for å ruse deg eller krige etter oppmerksomhet, fordi du vet selv at du gjør noe godt for andre og at det faktisk er alt du trenger for å være lykkelig og gjøre verden til et bedre sted å leve. Det finnes alltid alternativer, det at du har overbevist degselv om det motsatte sier litt mer om deg enn hva min liberale holdning sier om meg. Du snakker selv om kroppspress samtidig som du helt sikkert supporter både dyre merkeklær, et forurenset hav av sminke og de sosiale medie monsterene.. bare 'for å bli sett' og få dopamin kicks av likes fordi du ikke klarer å produsere noe genuint selv. Å gjøre sexsalg lovlig i norge vil jo gi aktører som både deg og meg grunnlag til beskyttelse av lovens lange arm? men jeg er jo fortsatt en egoistisk voldtektsmann er jeg ikke? Er kanskje litt vanskelig å overtale noen i borderline psykose, men du skaper faktisk din egen realitet.. og den realiteten starter i de resterende synapsene dine.

7. No shit sherlock strikes again! Selvfølgelig ville jeg også tatt de 3000kronene om valget sto mellom å 'få 3000' og 'få 3000 og ha sex med en fremmed'. Point is?
Jeg har aldri påstått det hverken er kult eller fett å kjøpe sex, alt jeg har sagt er at det burde være lovlig. Men selvfølgelig må du jo hoppe til konklusjoner i klassisk høne-stil og skape drama så du får litt oppmerksomhet også kan klappe degselv på ryggen, for ídag ble du faktisk både sett og hørt! ikke værst. Idag trenger du ikke "å prostituere deg istedenfor å kutte deg" for idag fikk du tilstrekkelig oppmerksomhet.. flukten fra hønsegården går ut av det selvproduserte mentale buret ditt!

Jeg har dessverre mer enn nok innsikt, stammer fra en familie med horer i alle generasjoner frøken hoppe til feil konklusjoner for å begrunne det med irrelevante historier..

Hvis man lærer opp kidsa sine til å bli sånn nogenlunde halvsmarte, så bør dem helt enkelt og greit klare å bli økonomisk selvstendige.. så kommer dem aldri til å trenge å selge dåsa si.. sånn med mindre de selv vil det. nevnte aldri hverken døtre eller guttepjokker, så nå finner du på ting.. igjen.

Ps. Det var jeg som dumpa.
Pss. Du, dine egne handlinger og din egen syrlige bitterhet bidrar faktisk mer til det du har klart å overbevise degselv om at du er en forkjemper for...
psss. Smil litt a, du er søtere når du smiler.. da blir jobben din fortere overstått