View Single Post
Det er noe som skurrer, jeg vet ikke om jeg tror på hverken selger eller kjøper. Men om saken er slik TS sier, burde det være enkelt da han har masse bevis?

TS skriver for 4 dager siden:
Tusen takk for godt og utfyllende svar, Candy. Nå fikk du virkelig hjertet mitt til å banke.
Så du mener jeg får aldri hevet kjøpet igjen, da?
Det koster kr. 117 000 å fikse feilen, i følge Audi verksted i Sarpsborg, da de sier turbo er også brent opp. Dette er 240 000+ 117 000= over 350 000 kr. Fy flate, jeg sliter godt nå..
Dette betyr at jeg må flytte tilbake til foreldra med halen mellom bena og muligens avslutte studiet mitt fordi jeg ikke får råd til å bo der jeg studerer.

Han vil ikke si hvor bilen er, jeg har forsøkt å få ham til å fortelle meg det.
Så det er ikke vits i å vente på hva retten sier, men heller ta saken i egne hender? Skal jeg dra til Oslo, finne ut hvor bilen er, og forsøke å reparere skaden selv?

Han kjører faen meg en familie porsche til 2 mill kr også gjør han dette?
Hva skal jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
For 4 dager siden er altså bilen defekt og det koster 117.000,- å fikse den.

TS skriver for 3 dager siden 2 innlegg (Fredag):
OPPDATERING:

På vei til Oslo nå. Advokat sa jeg bør hente bilen så fort som mulig før han gjør noe med den også. Fyren er jo ikke stabil i hodet.

Skulle ringe politiet om han nektet å gi meg nøkler/ikke fortelle meg hvor bilen står.

Oppdatering kommer fortløpende.
Vis hele sitatet...
Oppdatering:

Motoren, ratt, og en del andre ting er stjelt og solgt. Bilen er totaltødelagt, og jeg er fucked. Mannen har reist til Polen og bedriftet er avsluttet. Det jeg fryktet har blitt en realitet og jeg har brent opp ca. 240 000kr for ingenting.

Takk for alle som prøvde å komme med inspill, nå skal jeg bli deppafull.
Vis hele sitatet...
I tillegg til at bilen allerede har feil for 117.000, mangler det nå motor, ratt med mer? Med andre ord enda flere kostnader

For 1 dag siden (søndag) skriver TS:
Jeg har anmeldt forholdet, men siden bilen ikke var forsikret når tvist skjedde, endte det med at jeg måtte betale advokatutgiftene og fikse bilen selv. Sluttsummen på dette kom på 170 000 kr. (Tvist skjedde på samme dag som bilen ble forsikret, men de sier det må være 24 timer etter.. latterlig)

Tragisk at det finnes sånne folk som denne bilforhandleren der ute. Nå har jeg lært på den harde måten.

Takk for alle svar folkens.
Vis hele sitatet...
I løpet av helgen har du altså anmeldt forholdet, betalt advokat og fikset bilen for 170.000?
Sist endret av Putresopp; 22. januar 2018 kl. 14:07.