Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Gode poenger, Grønnkål. Men i tillegg til å bære den "alminnelige" (høhø) ubegripeligheten alle "normale" tredimensjonale objekter har, så går DMT-objekter videre. Jeg har sett objekter som har flere dimensjoner enn de tre vi er vant til. Jeg har sett objekter fra alle sider, innenifra og ut og utenifra og inn samtidig.

"Oppløsningen" virker også å være milliarder av ganger høyere enn den normale virkeligheten og noen av disse objektene og entitetene er å komplekse og detaljerte at man kunne sette alle mennesker i hele verden til å studere en av dem i hundretusen år og man ville fortsatt finne nye fantastiske elementer ved den hele tiden....

Samtidig med dette, samtidig med at hodet blir bombadert av hundretusenvis av informasjonsbiter i sekundet, er det et lineært handlingsforløp igjennom hele opplevelsen. Og det er vel dette som for min del gjør det hele interessant. Man sitter ikke igjen med følelsen at man har vær heeelt loketura og sett masse crazy ting i et evig kaos. Man sitter igjen med følelsen av at man faktisk har opplevd noe ekstremt betydningsfullt.