Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Det er helt forståelig at du er skeptisk til betydningen av slike opplevelser drøggs, spesielt med tanke på at du ikke har erfaringer med det selv. Tittelen på tråden var kanskje litt misvisende så jeg endret den nå, vi snakker ikke om "nisser" eller "alver" med lange ører, skjegg og spisse toppluer. Mulig du har skimtet en liten hagegnom mens du sitter og loker på rivotril, men det har strengt tatt ingenting å gjøre med det å konfrontere en DMT-entitet.

hvis man kommer dithen at man nærmest tror hele universet handler om nark og narko-rus, bør man vel kanskje bremse litt.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skriver dette i denne tråden, og jeg må innrømme at det høres litt rart ut kommende fra akkurat deg. Jeg kan ihvertfal informere deg om at den typen mennekser som driver med stoffer som DMT stort sett har et langt sunnere og mer konstruktivt forhold til rusmidler enn Ola Pilleknasker. DMT ol. er noe som stort sett anvendes ved en sjelden, spesiell anledning, det er ikke noe man tilfeldigvis dytter i seg fordi hypperne har slutta å funke..

Men nok om det, jeg foreslår at du setter deg litt mer inn i temaet før du skriver noe mer her, det blir liksom så dumt at du skal poste innlegg som du avslutter med å beklage deg for innholdet av..
Sist endret av mentalmelt; 6. januar 2008 kl. 03:48.