Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Jepp, men kommer man noen gang frem til noe anvendelig på disse trippene? Disse "svarene" vi er "like i nærheten av å få", akkurat som i drømmer rett før vi våkner f eks, har noen fått noen viktige, banebrytende slike svar som har kunnet brukes til noe nyttig? Jeg har ikke hørt om det, og jeg f eks har alltid sett på sånt bare som morsomme virkninger av rusen. Å forske på det for vitenskapen kunne jo seff alltids vært nyttig, og det gjøres det vel også. Jo mer man vet om hvordan hjernen og bevisstheten funker, desto bedre er det. Men jeg tviler på at man kommer til å finne måter å gjøre folk veldig mye smartere eller visere med slik forskning. Har ikke det vist seg med så mange stoffer før, særlig når forskerne har testet selv, at de har blitt helt i fyr og flamme over superdopets superfantastiske muligheter, men så har gløden lagt seg betraktelig etterhvert.? Jfr amfetamin, heroin, kokain, lsd..etc.? Rus er kjempegøy, men rus er ikke akkurat "rocket science" og kommer neppe til å løse noen verdensproblemer heller. Mener nå jeg, da.. men jeg er jo ofte ikke helt på bølgelengde med en del her, virker det som.. (Men selvfølgelig, hvis man klarer å bruke psykedeliske stoffer som psykoanalyse på seg selv, og så faktisk handle ut fra det, og endre det man finner ut at man bør endre i livet sitt, så er det en super måte å bruke sånne stoffer på. Med måte, hvis man kommer dithen at man nærmest tror hele universet handler om nark og narko-rus, bør man vel kanskje bremse litt. Kanskje, sier jeg. Alle har jo hver sin smak, hver sine lyster, og jeg går sikkert glipp av en del som ikke tripper heftigere og oftere enn jeg gjør.. Litt rørete innlegg fra Drøggs.. (Og litt off-topic..jeg har sett alve-eller nisselignende småttinger på annen rus, men DMT har jeg faktisk ikke prøvd.)
Sist endret av Drøggs; 5. januar 2008 kl. 22:27.