View Single Post
Jeg blir så provosert av dere som bruker rus som en måte å flykte på.
Jeg håper inderlig at dere vet at medisiner/piller ikke løser problemet med å bli frisk psykisk. Kunnskap er det som gjør dere friske, det tar tid, lange kvelder der dere jobber med dere selv. En pille som du tar vil hverken løse problemet ditt eller gjøre deg frisk. Det er bare en måte å utsette problemene.

Hvor ble det av å jobbe for å løse problemen man har i livet? Hvor blir det av dere? Hvorfor ta den enkle, feige veien ved å poppe piller. Hvis dere tror noen piller vil hjelpe dere, tro om igjen. Det er bare en feig måte og dere vil aldri aldri aldri vinne på den måten.

Åh, du tenker vel sikkert jeg er en person som snakker fra en breiræv, nei det gjør jeg ikke kompis.
Jeg opplevde både Fibromyalgi, angst og depresjoner der jeg kom så langt at jeg vurderte selvmord. De var så intense, så kraftige, livet ga ingen mening. Jeg brukte aldri aldri rus på noensomhelst måte for å løse problemene mine.
Jeg skjønte tidlig at kunnskap er det som vil løse problemene, ikke psyaktriskehelsevesenet, medisiner, piller, hasj eller hva enn nå dere stapper i dere.

Nå sitter jeg her fra å være en fyr som vurderte å kaste seg selv ut en bru til å leve et normalt liv igjen, 95% frisk.
Jeg brukte ikke noe rusmidler eller medisiner, jeg brukte ikke psykolog engang.
Kunnskap er makt, jeg brukte kunnskap, selvfølgelig tok det meg ikke 1 dag, eller to dager, det tok meg lange stunder, lange kvelder. Det var verdt det tilslutt!