View Single Post
Professor
Trådstarter
773
På det ene klippet der ser jeg en doktor ligge nede for telling i korridoren.

Jeg vet ikke hvordan helsesektoren er i Kina, men jeg regner med at de har god kontroll, og at de er tilnærmet like rutinerte, eller at det i hvert fall ikke er veldig store forskjeller fra helsesektoren i Norge.

Hvis dette stemmer, se for deg at en slik doktor liggende død i sykehuskorridorene i Norge? da har vi å gjøre med noe langt mer seriøst en tidligere utbrudd av f.eks. ebola osv. Hvis dette kommer til vesten, vil vi da se lignende scener som vi gjør i Kina? jeg tror det, i så fall, hvorfor ikke?

Her virker det at i selv som et land med en utbygget helsesektor, så klarer de ikke å kontrollere det.

Faen, jeg må sikre meg med store mengder hasj nå rimelig snart og begynne å planlegge.

Og i tillegg: Kina har satt restriksjoner på alt av reise ut av landet. Dette viser vel hvor seriøst dette er.

Jeg tror at det hele underspilles i mediene, at vi nå står ovenfor en ny massedød.

Men det som taler mot at dette er så veldig farlig, er at de som ellers er friske, ikke ser ut til å bli alvorlig syke av det.

Så de fleste har ikke noe å frykte kan det se ut til, men det er jo ikke noen grunn til å ikke slutte i arbeidet og springe til skogs?
Sist endret av Hans Høyhet; 26. januar 2020 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.