View Single Post
I mangen tilfeller er nok vennskap som starter på grunn av økonomiske situasjoner ikke et bra vennskap.. I mitt tilfelle fikk et slikt vennskap 2 merkelige følger hvertfall, pleide å ha en fot plantet i 2 miljø, de straighte-ta-utdanning-og-bli-en-suksess vennene mine fra barndommen som jeg så på som veldig gode venner, og de nye vennene mine med penger og produkter. Sistnevnte vennskap fikk plutselig mangemange kilo med hasj inn i mitt hus uten min kunnskap og en lang tid i varetekt til å hate de involverte og lage nye planer for livet. Lite fattet jeg da jeg kom ut og alle mine gamle venner plutselig ikke var venner lenger og kontakten var nesten ikke tilstede grunnet fordommer mot det kriminelle liv, nå en god stund senere er mine beste venner samme folkene som jeg ble bustet med og tilliten er unquestionable. Når man går igjennom slike ting så styrker det vennskapet eller ødelegger det antar jeg(Vi som var involverte pratet ikke med hverandre på en 6måneders tid.) Nå har jeg venner som stiller opp for meg uansett hva det skulle være og det er gjensidig, trodde det var slik med mine barndomsvenner og, men det er sykt å se hvor fort folk kan snu..