View Single Post
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Vi her på bruket bryr oss om deg Kjell. Jeg håper du har det bra! Ting vil etterhvert ordne seg, men alt vil etterhvert gå til helvete om du ikke har rette instillingen, og da evt den hunden som kan irettesette deg ettersom du allerede har den grensen der du ikke vil at den lider av ditt misbruk. Jeg høres veldig straight og kjip ut da jeg svarer her på forumet, men den instillingen jeg har må du prøve å tilegne deg med tiden.


PM'en min er forøvrig alltid åpen om du behøver å lufte tanker, er over gjennomsnittet aktiv her inne så jeg er aldri langt unna!
Vis hele sitatet...
Ja skjønner den biten, bryr meg om andre selv så hvordan det er.
Men jeg setter kjempepris på dere som støtter meg, selvom jeg aldri har møtt noen av dere..litt spesielt i grunn, man danner seg liksom et bilde av de som sitter å tenker på en...å der var den mindfucken i gang, haha..

Akkurat her og nå pluss resten av helga hvertfall kommer jeg til å ha det supet. Men generelt går det jo bare nedover (nei fisker ikke sympati!)

Ja vet ting går til helvete, å som jeg kanskje har sagt så er det kun en person i verden jeg prøver slutte for, å personen vet ikke om det heller, sikkert for det beste. Det er derfor jeg har søkt meg inn i LAR, går ikke det vet jeg ikke hva jeg gjør...føler jeg har lite tid på meg også, gjør ikke ting bedre....
Setter så pris på det med hunden, men jeg hadde ikke klart fa ukjente, men drakk og rusa meg mye mindre når jeg hadde hund sist, men den e død nå da. men måtte ut 3-4 ganger om dagen uansett, oppdra den riktig osv. Var ingen som trodde jeg skulle klare det når jeg fikk min føste hund.

Men skaffe en selv kommer jeg definitivt til å gjøre, å det er lettere å komme i kontakt med andre når man har hund også. For man må jo skaffe seg nytt bekjentskap.Ha jeg lyst på et one neight stand stikker jeg ut på byen, ikke ut å lufte bikja.

Neida, tenkte ikke over det engang jeg, å takk for det, jeg burde bli flinkere til å bruyke PM, men du kan nok fovente det.

Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Ja, enig med Mozzie for en gangs skyld. Vi bryr oss om deg og hvordan du har det. Det er vanskelig å gi deg gode råd, men at du må komme deg ut av ditt destruktive missbruk er helt sikkert. Ideen om en hund er god, men hvordan den skal gjennomføres vet jeg ikke helt.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Setter kjempepris på det fra deg også. Ja det kan jeg være enig i, for er utrolig dårlig på å ta i mot råd. Kan gi andre, men bruker de ikke selv uansett.
Ja ideen er kjempebra, men har helst lyst å skaffe den fra egen lomme, det vet jeg mange av dere har forståelse for, men årets tilbud til meg fra en ukjent!

Men hva mener du med hvodan ideen skal gjennomføres, Betty?
Sist endret av KjellFresh; 4. desember 2015 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.