View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av simchris Vis innlegg
Sånne som deg er grunnen til at jeg stemmer FRP, jeg stemmer FRP på trass. Jeg synes FRP er heeelt på trynet i mange saker, men jeg hater at folk på venstresiden stigmatiserer og kaller folk for idioter, rasister osv ved å stemme FRP. Det er populært å hate FRP, og svært mange av de som roper høyest om hvor forferdelig FRPere er, er folk som har den meningen utelukkende fordi de får "kudos" for det. Det er irriterende å bli kalt skjellsord av folk som er dummere enn deg, folk som har satt seg mindre inn i politikken enn deg, folk som har en mening som utelukkende enten er basert på overskrifter eller venners meninger.

Jeg tror helt ærlig at venstresiden er hovedgrunnen til at Trump er president, jeg tror svært mange stemte på Trump i protest. Folk er lei av hykleriet på venstresiden, de som hevder å være moralsk suverene, og fantastisk tolerante, uten selvinnsikt nok til å gjenkjenne sitt eget hykleri.

Jeg er klar over at det er litt barnslig å stemme på et parti jeg ikke mener er det beste i protest, men det er min måte å få utløp på frustrasjonen på.
Vis hele sitatet...
Så fint at du går ut fra at jeg er på "venstresiden". Historisk sett vært venstre-stemme her.
MEN det er dessverre så mange som DEG der ute, at en stemme til Venstre nødvendigvis blør over og gir makt til... Nettopp, FRP.

Dessuten, du maser om å bli "kalt ting". Hvem er det som historisk sett har vært hardest ut med stempler som "venstresiden" og "SOSIALISTENE"?

lululul!

Å stemme i protest er ihvertfall det dummeste du kan gjøre.
Jeg er ingen fan av ytre venstre, neih, NORDISK FRONT. De er på trynet i mange saker, men de er ihvertfall ikke for planøkonomi. *knis*
Og så kaller de meg NAZI? Sku ønske jeg kunne stemme TO ganger, Vigrid OG Nordisk Front.