View Single Post
Hvordan svarer jeg dere a? Sånn under kommentarene deres? Herregud så jævla noob jeg er.

Tror jeg skjønte det nå ��

Sitat av [protus] Vis innlegg
Hva skjedde på den trippen ?

Du har søkt legemiddelverket, gjennom hvem/hva ? Slik jeg forstår det er de avventende til å si ja til medisinsk bruk av Psilocybin/LSD.
Vis hele sitatet...
Jeg var i legohelveteland og kompisen min var en duplomann. Det eneste jeg prøvde på var å komme meg ut på verandaen og over rekkverket. Grøsser av å tenke på det. Når jeg skjønte at jeg var fucka, trodde jeg at jeg skulle bli hjerneskada. Sto bare å skrek: ring en ambulanse. Når kompisen min fortalte hvorfor jeg følte meg sånn fikk jeg enda mer noia. Sto bare å niholdt kompisen min til det gikk over. Aldri vært så jævlig redd. Blæææ. Legen min søker legemiddelverket, kommer garantert ikke til å få det gjennom, men må prøve. De vil faen meg fore meg med ketamin jo, gi meg litt sopp sier nå bare jeg

Sitat av [protus] Vis innlegg
Hva skjedde på den trippen ?

Du har søkt legemiddelverket, gjennom hvem/hva ? Slik jeg forstår det er de avventende til å si ja til medisinsk bruk av Psilocybin/LSD.
Vis hele sitatet...
Sitat av Antidote Vis innlegg
Jeg forstår at du er paranoid, alt føles håpløst, og at ting som skjer, blir bare verre. Derfor er det viktig å huske på at det er helsepersonell til stede, både lege og psykolog - som du selv nevner. Husk at de er der for deg og tar vare på deg. De kommer til å følge deg opp. Det er alltid hjelp å få, selv om det til tider kan være vanskelig å se.
Vis hele sitatet...
Bare føler at det ikke er helt legit. Og jeg syns ketamin høres jævlig drøyt ut. Jeg trenger bare en liten release, ikke ketamin sprutet inn i åra. Faen så redd jeg er
Sist endret av Smertehjerte; 10. februar 2018 kl. 13:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.