Tråd: GoT ses8
View Single Post
Sitat av Bossebass Vis innlegg
Ser flere snakker om kristendom når dem ser Beric stå sånn, i en trang gang med 50 zombier løpende for å drepe 3 stykker. Han var allerede skadet, og når du stiller deg som et kors i en trang gang hindrer det, til en viss grad gjennomstrømning av døde folk. Saved Arya <3 !

Og ja Theons måte å dø på var rett og slett tilbakestående :P
Vis hele sitatet...
Om du kun tenker på selve scenen i seg selv, så ser det nåldus ut at han løper mot NK som han selvsagt har null sjangs mot. Mulig jeg misforstår deg, så for meg som er tilbakestående gjerne forklar litt mer hva du mener.

Jeg likte den faktisk, fordi symbolsksett er ordene til Bran "Theon, your a good man" det eneste han ville høre før han gikk i døden.
Som de sier i "bonus" greia på slutten, at vi alle skal dø, men det handler om hvordan du møter døden.. Jeg føler det var theons siste ønske å dø på den måten samt høre de ordene fra Bran.

Konklusjon, jeg skjønner ikke helt hva du mener men jeg svarer like vel på fylla 03.35 natt til 1mai.

Iskald post

Sitat av Cikey Vis innlegg
Jeg synes episode 3 var en skuffelse. Den var uten tvil episk i omfang, skala og regi, men for meg virker det som om serieskaperne er blitt for feige. Det var sjokkerende få dødsfall av betydning. "Alle" overlevde og er det noe som kjennetegner serien er det følelsen av at "ingen er trygg". Jeg skulle ønske de satte standarden tidlig i eposiden med et dødsfall av reell betydning. Hva hvis John ble drept i første tredjedel av episoden? Da hadde man blitt sittende med en reell følelse av "frykt" for hvem andre som ville forsvinne. Hadde naturligvis ikke trengt å være john, men en av de viktige i alle fall.

Jeg fikk forhåpninger til at manus tok et steg opp i forhold til forrige sesong når jeg så episode 2, den brakte tilbake mye av det jeg liker med serien. I episode 3 ble det derimot mye action og lite dybde i historien.
Vis hele sitatet...
1+
Helt enig, personlig vekker det lite følelser hos meg når ingen viktige dør, du setter bra ord på det med at om en "viktig" person hadde død, hadde du hele tiden forventet at hvem som helst kan ryke med.
Sist endret av mrknowalot; 1. mai 2019 kl. 04:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.