View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Mullah, Myoxocephalus nevner ordet nymfoman i et av innleggene du siterer, så da er det jo åpenbart kvinner han snakker om og ikke menn. Nymfoman er en betegnelse på kvinner med høy sexdrift, ikke menn.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. Den mannlige ekvivalenten er satyriase. Jeg tar kritikk for mitt manglende vokabular, men nå er jeg klar over forskjellen og kommer ikke til å begå den blunderen igjen. Det var et for meg ukjent begrep, men jeg burde absolutt ha vært klar over forskjellen.

Likevel - jeg lister opp halve tråden og får med meninger fra alle sider. I ett innlegg av én person, så benyttes ett nokså obskurt ord litt upresist én gang - og av det fastslår du at vi utelukkende prater om kvinner? Altså... seriøst? Jeg har sett folk klamre seg til halmstrå, men faen heller.

Sitat av Dongerino Vis innlegg
Homo-segmentet av prositisjon er da like relevant som heterofil-delen. Hvorfor skal det være noen som helst forskjell på de to?
Vis hele sitatet...
Ingen har da påstått at homosegmentet ikke er relevant? Det er rett nok flere heterofile enn homofile i samfunnet, så det er rimelig å anta at markedet er noe mindre, kanskje? Men det er absolutt relevant, og jeg har ingenlunde underslått dette.
Sist endret av Myoxocephalus; 14. april 2019 kl. 22:44.