View Single Post
Vidarlo; Sjefen til vedkommende er allerede informert. Hva mer skal han gjøre? Leke superhelt eller la sjefen - som tydeligvis er sjef over et helsepersonell - gjøre sin egen vurdering?

Og ja; når TS skriver at vedkommende er en "bekjent" så antar jeg at de ikke kjenner hverandre så altfor godt. Det er uansett irrelevant. Sjefen er informert. Ferdig.

Igjen irrelevant, men hadde vedkommende vært psykiater, kirurg, lege etc ville de blitt suspendert allerede (+ sannsynligvis mistet autoriasjonen sin.)

Er enig i at pasientsikkerhet kommer først av alt MEN sjefen er informert. Ferdig.

Kjører du etter - og stopper - biler i trafikken som kjører vinglete eller ringer du politiet?

..tredje (og mitt siste) innlegg for å klargjøre hva jeg mener;

Det er selvfølgelig ikke greit at helsepersonell ruser seg. Det tror jeg alle er enig i. Jeg forstår bare ikke hva mer TS kan gjøre enn og si fra til sjefen - som han allerede har gjort.

Jeg vil tro det er forhold mellom sjefen og den "bekjente" TS sikter til. I tillegg ville aldri en person under akan-avtale få tilgang til å gi (narkotiske) medisiner til pasienter.

Dessuten er det veldig mye snakk om hva "jeg antar". Okei, jeg gikk litt hardt ut i første innlegget og beklager det. Men når vi først snakker om det og anta noe; er det ikke innafor at jeg antar at de som er kvalifisert til og håndtere en slik situasjon gjør det?

Beklager igjen for første innlegget mitt. Men igjen; du har informert sjefen. Alt annet er utenfor ditt ansvarsområde.
Sist endret av mr_rager; 14. april 2019 kl. 18:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.