View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av Nøddy Vis innlegg
mulig jeg tar helt feil, men det kan virke som du nesten har lyst til å ha en permanent skade.
hadde du slutta å ruse deg om du fikk en permanent skade eller hadde du fortsatt fordi skaden er gjort?
virker som du vil at vi skal si at du er fucked, noe du ikke er.

var sykt deppa selv og fikk falsk positiv på en ganske drøy sykdom. jeg håpet at den var positiv, fordi jeg ville legge skylda på noe annet en rusen.
når jeg har spist lite, sovet lite og brukt mye hasj/stim så blir jeg helt rar i toppen og prøver å finne ut av hva som er galt, i stedet for å spise, drikke og ta en tur ut, som jeg faktisk trenger.
mistanken man har er så troverdig at ingenting får deg til å slappe av og tenke rasjonelt.

føler du deg alltid "hjerneskada" eller har du dager hvor du tror at du er helt frisk?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg hadde ikke slutta, da jeg tenker halve greia med å ruse seg er jo å dø tidligere en man ellers hadde gjort? Det er jo noe man hovedsaklig holder på med da man ikke fikk til livet sitt egentlig.
Mener og huske at det var liksom aldri noen trygg måte å ruse seg på der man lever like lenge som folk som ikke ruser seg, eller tilnærmet likt.
Hjernen blir fort brent bort liksom det er ihvertfall det jeg husker, virker som mange lever i en annen verden en det jeg gjør.
Er liksom det som gjør meg forvirret også, da jeg ikke finner ut av det.
Mente man liksom hadde et antall gram, eller kilo man kunne bruke i en slags kombinasjon før man døde av en slags hjerneskade/slag, men finner ikke ut av det da jeg har mistet alt av notater/telefoner/datamaskiner jeg har eid.
Finner stort sett ting som viser til at man kan leve lenge, men jeg mener å huske man dør rimelig fort etter x antall doser med narkotika.

Grunnen til at jeg ikke hadde slutta er fordi jeg føler meg såpass skada at det ikke er et liv uten rus, og nå er jeg så skada i hjernen at det ikke går an å ruse seg uansett hva jeg vil.

Jeg føler meg like hjerneskada vær dag uansett hva jeg gjør, er ingen bedring i det hele tatt, er kanskje en liten forandring en sjelden gang som påvirker hvordan kroppen føles mens jeg beveger på meg

Er vel ikke bare å hive i seg kilovis med amfetamin, metamfetamin, tabletter, cannabis og store mengder psykadelika, mdma og andre stoffer uten at det er en slags hjerneskade som oppstår, eller et slags hjerne fenomen eller hva man skal kalle det.
Sist endret av BorteBø; 22. mars 2024 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.