View Single Post
Har prøvd et par av disse RC cannabiodene og jeg har røyka daglig , naturlig hasj i over 10 år nå. Vil ikke anbefale det til di som har lett for å bli paranoide eller blir lettskremte av psykadeliske effekter. Det er svært lett å ta overdose , selv har jeg erfart dette et par ganger og det var utrolig ubehagelig.. Trodde jeg var på vei til å få et hjerteinfarkt , da pumpa gikk for full telling og svetten silte i omtrent en time. Nervene var heeelt på høykant , 10 ganger verre en når du røyker vanlig mariujana og ikke har røyket på en stund. vil også nevne at første gang jeg prøvde syntetisk hasj hadde jeg en 20 min lang psykose...(røyka vanlig hasj i 10 år uten psykose ever)

hadde også noen slags spasmer og ukontrollerte rykninger som var helt jævlig.. Jeg fortsatte å røyke , men tok mindre doser , og etter 2-3 dager , så klarte jeg lettere å håndtere rusen. etter en uke følte jeg at jeg hadde full kontroll , men merket at jeg hadde en slags angst i kroppen hver gang jeg tok et trekk , varte ca en 10 min før jeg landa litt etter det føltes det mere ut som en hasjrus. hver gang jeg røyka følte jeg en slags anger og begynte å tenke hva faen er det jeg har pakka i meg nå , dette kan ikke være bra for hue..
Men det ga seg etter en stund.. Jeg tror man skal ha en ekstrem psyke og være nervefri om man skal klare å røyke dette over tid uten å ta psykiske skader av det.. Jeg anbefaler ikke å prøve dette til noen, og om du absolutt skal , så vær ekstrem forsiktig ang dosering. det tar lang tid å bygge toleranse og di forskjellige typene syntetisk på nett har forskjellige doseringer. Jeg måtte foreksempel ha ca 3x mer i pipa når jeg røyka Am-2201 i forhold til THJ-2201 ..
Jeg er ikke så flink til å skrive eller å være ryddig når jeg skriver , men ville bare dele mine erfaringer med dette stoffet.. - Joakim