View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av jdG
Jeg syns USA kan ta å bome hele afghanistan å irak å alle de støgge landa der til helvete!! d er bare bråk å faenskap der likavel.. di gjør jo faen meg alt for han derre jævel'n "Allah"... de gjør ikke noe nytte av seg! De er kun ute etter bråk!!

GO USA, GO USA!!!
Vis hele sitatet...
Fint å sjå at folk kan være seriøse og sånnt. Alltid hyggelig å sjå at folk er med og at dei faktiskt prøva.
Det er selvfølgelig litt trist og frustrerande når man ikke får det helt til, men men. Det går nok bra tislutt.
Lykke til på jakten etter det manglende kromosome ditt.

Forøvrig mener jeg at de våpnene irak har bør fjernes og det tror jeg vel egentlig også at de fleste er enige i (uten å ha lest gjennom alle postene her da)
Det som er problemet er jo at det ikke bare er Irak som har slike våpen. Det er jo faktiskt også USA og derfor virker det som om de er blitt litt for tøffe, om dere skjønner hva jeg mener.
Det er ikke bare Irak som må bli av med de våpna. Alle må skjerpe seg, men det er klart at man må stoppe denne galne lille wannabe-diktatoren nede i Irak. Fyren er jo farlig, og når folk blir farlige så dør andre folk. Jeg vet ikke hva dere mener om mennesker som ikke nødvendigvis ser ut som dere gjør, men jeg vil helst at vi ikke sprenger hverandre til helvete. Jeg er forsatt jomfru.
Ellers så synst jeg også at det er litt kjedelig med de dere statestikkene dere driver å snakker om. Statestikker og tall er bare tull. Man må ikke basere argumentene sine på det.
Sikkert veldig mye av dette som allerde er blitt diskutert, men det var en liten frosk som ropte meg i øyret og insisterte på at jeg skulle svare. Den lille frosken skylder meg btw en lang og deilig sugejobb.