View Single Post
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Sitat av random67489 Vis innlegg
Er det lov å spørre om hva de betalte for varen? Advokaten min tar 1200 kr bare for å svare i telefonen......




Vil manglende stropper gjøre produktet ubrukelig eller vesentlig dårligere spiller vel inn samt tiden som har gått?

Om tullingene som handlet hos ts virkelig har kontaktet advokat så er jo en 100 lapp en billig og grei måte av få slutt på maset.

Selv tror jeg at de ville tapt saken pga det er 5 måneder siden, og pga av det koster dem en hundrings å rette opp produktet, så straks saken blir behandlet så har kjøperne belastet det offentlige med langt høyere kostnader enn verdien av den manglende delen.

Er det ikke noe med at saker kan avvises om det er soleklart at saken ikke bør komme opp? Er feks 100 kr i utlegg for å fixe noe du har kjøpt til 40 av nypris noe som gjør at retten ville behandlet en slik sak? Jeg håper og tror at det som avgjør slikt vil la fornuften råde og avvise saken. Men det er kanskje ikke slik det foregår, på skjønn mener jeg?
Vis hele sitatet...
Senga ble solgt for 900kr og den kosta 2500 tror jeg.vi brukte senga i 2-3 månder uten stroppene da vi så ingen grund til og bruke de, det er bremer på hjula.
stroppene er bare vanlig stroper med en selvstrammer, slik som man har på billige mini ski. koster vel 100 for stropper i det merket men like gode får man til 30 kr på jula eller lignende. man kunne også uten problem brukt et tau. eneste oppgave er og holde beby senga inntil vanlig seng.
Sist endret av Sterol91; 7. juni 2019 kl. 23:29.