View Single Post
Har latt være å oppdatere til dels fordi jeg ikke har hatt så mange gode nyheter, og fordi jeg ca 50% av tiden tviler på at det er noen utvei fra dette (50% er ikke så verst egentlig altså). Siden sist har jeg vært clean i 2 måneder 2 separate ganger + en uke her, en uke der, men de 2+2 månedene har vært de eneste lyspunktene. Resten har vært et helvette hvor jeg enten er dopsyk eller rusa.

Selv når jeg er frisk som en fisk, uten abstinens, gir det liksom aldri slipp. Ikke bare russug, men etter å ha overdosert en god del ganger, både med vilje og uvilje, virker en dødelig OD mer og mer fristende. Men siden jeg allerede har prøvd og feilet har jeg lagt den ideen på hylla. Har lite lyst til å våkne opp som grønnsak eller lam, og jeg har nok allerede mista et par milliarder hjerneceller.

Det jeg driver med føles nesten ut som selvtortur eller masochisme. Faen som jeg har lidd etter jeg startet denne tråden, og likevel går jeg tilbake. Og det verste er at når jeg setter den tilbakefalls-smellen er det ikke så jævla digg uansett. Angrer som regel før rushet har gitt seg...

Nå føler jeg at jeg har nådd et punkt hvor jeg ikke har mer å si enn "drugs are bad, m'kay". Håper TøffeTom oppdaterer tråden sin.