Tråd: Israel i krig
View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Når Aeon påpeker at Israel har angrepet Libanon flere ganger, så blir det rimelig håpløst å komme drassende med en haug med lenker om Hamas. når du i tillegg slenger ut lenker til lange youtube videoer du forventer vi skal pine oss igjennom... uten at du gidder å bruke 20 sekunder selv på å finne noe relevant en gang.. *huff*

Forøvrig, jeg er veldig nysgjerrig på om noen som helst klarer å forsvare bombinga av Beirut uten siste krigen mellom Hizbollah og Israel. Libanon kontroller jo ikke en gang i praksis områdene Hizbollah har tatt, men skulle alikevell bli bomba i grus?
Vis hele sitatet...
Israel er omringet av fiender i alle himmelretninger. Av og til må man gjøre ting i krig som kan virke radikalt, men i jødenes tilfelle handler det om deres egen overlevelse. At grusomme ting skjer i krig er ikke et bra argument etter mitt synd. Begge sider har begått grusomheter.

Sitat av Unsub Vis innlegg
Så du skal komme med påstander, men når disse påstandene blir utfordret så blir det for komplisert?

Om du ikke er i stand til å begrunne dine argumenter så burde du ikke fremme dem i utgangspunktet.


Er Muftien representativ for Islam?

Kilde
Dette betyr ingenting annet enn at både Lehi og Muftien så måter de kunne bruke Nazi Tyskland for å oppnå egne mål.
Vis hele sitatet...
Kanskje du skal svare på mine påstander før du kommer med dine egne? Hva mener du egentlig om jødehatet både Egypts president Morsi og Hamas står for? Jeg velger bare dem som eksempler her. Vet det sannsynligvis finnes flere kilder til jødehatet i Midtøsten.