View Single Post
Sitat av Snusmus Vis innlegg
Sånn skal det ikke være. Innleide skal nyte av samme goder som de som er fast ansatt. Feks 15 min ekstra pause, julebord, firmautflukt..
Vis hele sitatet...
Kansje ikke sånn det skal være på papiret, men ofte sånn det er i praksis

I det ene firma jeg leier meg ut til, så forventer de at at jeg er en fuckings maskin som bare kan kjøre på i time etter time. Når jeg tar en cola/røykepause for eks så sier de at de ikke leier inn ekstra folk for at de skal stå ute å røyke. Aldri blitt invitert på noe selv om jeg sikkert jobber der 50dager i året

På ett par av de andre verkstedene så er det felles frokost og felles lunsj, hvis gutta skal jobbe overtid så spør de åssen mat jeg vil ha, er det julebord eller fester så inviterer de meg, er det show/messer så inviterer de meg. På det ene verkstedet som er såpass inkluderende, jobber jeg kun 10-15dager i året, men skal sies at det er den bedriften jeg leier meg ut til som har best arbeidsmiljø

Men ofte så syns jeg det ofte virker som det er forventa ett høyere arbeidstempo og pausefri, av innleide folk

Men det er jo som ha ene sa: dere innleide er jo supermann for oss, vi står fast med en jobb, tar 1 tlf, så kommer du eller noe andre å fikser hele problemet vi ikke klarte selv
Sist endret av gotta_love_dmt; 20. desember 2019 kl. 12:50.