View Single Post
Professor
Trådstarter
786
Sitat av Gladixi Vis innlegg
Hmm.. Dette høres veldig merkelig ut i mine ører. Jeg ville tro at hvis dette stemte, så hadde nokså mange her hørt om det fra før og eller vet om noen som har erfaring. Nå har ikke jeg testet disse drømmekomboene enda, men når det sammenlignes med LSD, som kick startet en psykedelisk revolusjon som forandret verden og ikke minst DMT? DEATH BY ASTONISHMENT. The god molecule.
DMT er hands down den mest ubeskrivelige opplevelsen jeg noen gang kommer til og oppleve, helt til jeg tar mer DMT! Å det finnes folk som vil sammenligne dette med hva vi nordmenn normalt bruker på pizza? Da tror jeg ikke forfatteren har prøvd DMT, eller LSD for den saks skyld. MEN, dette er jo bare mine personlige meninger og erfaringer. “It’s like mushrooms times a million plus aliens”
Vis hele sitatet...
For å få DMT må det vist mer enn kamille til, man trenger flere ulike typer "maoi" inhibitorer, tror det var det

Fra deg jeg finner ut så kan en få til skikkelig rus med den rette kombinasjonen. Men det kan variere fra person til person hva som vil fungere pga. metabolisme og andre subjektive faktroer, noen vil f.eks. få bedre effekt hvis de bruker kanel eller anis f.eks.

Grunnen til at dette ikke er populært, tror jeg egentlig er fordi det virker å være vanskelig med dosering og slikt. LSD er mye lettere, da har en bare en blotter. Her må det til ulike maoi-inhibitorer, og skal en få virkelig effekt - må en kjenne ens egen kjemi godt, altså er det ikke så lett.