View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det har med måten du argumenterer på å gjøre, og hvordan du traller i vei uten å ense motargumenter og tilsvar.

Hører jo på det men gidder ikke sette meg ned på kne og fore noen med teskje vist du forstår. Gidder bare ikke. Bry meg ikke heller...


Hvis du har problemer med modereringen, så tar du opp det ved å sende en pm til en moderator. Ikke bland det inn i debatten her. Dette handler nemlig ikke om å sensurere noen, eller å hindre folk i noe. Det handler om å se realiteten i øynene, og være villig til å snakke om de mindre hyggelige sidene ved rusmidler, så vel som de fantastiske. Det er nok av tråder her som tar for seg alt det positive, det skulle bare mangle at man tør å diskutere det negative også.

Her snakkes det jo bare om de negative. Er open minded og hører godt på det positive som det negative. Men synes det er rart at det skal bli så reagert så kraftig på fordi om jeg har positive erfaringer som ikke kan regnes med... herregud... Det er jo du som reagerer? Folk må jo for lov til og med to forskjellige ting? Eller er det bare en side som er fakta?

Forøvrig ser det ut til at du har bommet grovt på definisjonen av begrepet ytringsfrihet. Ytringsfrihet handler om at en ikke skal bli forfulgt og straffet for å ytre sine meninger. Det har ingenting å gjøre med retten til å kunne skrive nøyaktig hva man vil hvor man vil til enhver tid.
Vis hele sitatet...
Vi kan her i dette landet si og mene hva man vill så lenge man ikke skader andre. All denne slettingen og av ting som blir sagt er vell heller bevis på begrenset virkelighetsbilde....

oi mine setninger forsvant inn i den gamle teksten... de står der.....
Sist endret av Dodecha; 10. mars 2012 kl. 10:31.