View Single Post
Kanskje lsd er farlig men jeg snakker ut i fra min egen erfaring ja fordi det er det jeg er mest sikker på. hører man på all propogandan og alt det folk sier om det så er jo sjansen mye farligere for og få en dårlig opplevelse. Kjenner til noen folk som har tatt det sikkert over 100 ganger og fortsatt er like normale. Han ene tjener veldig mye penger. De er på fester med høyt utdanna folk der alle tar det.(leger osv.) Kjente også noen i Nepal som tok det vær dag og var oppe i 8dråper for og få noen effekt av stoffet. De var også så og si helt normale. Tok det der for første gang på en festival i Himmalaya og ville aldri vært uten den erfaringen. Det er det beste jeg har opplevd noen gang. Hadde hatt det mye værre uten. For meg er det en vidunder medisin.

Sitat av OttoSonetto Vis innlegg
Nå skal det og sies at psykiatriske avdelinger er fulle av unge mennesker som har fått alvorlige lidelser grunnet slike stoffer. jeg har selv jobbet med mange rusmisbrukere så å oppfordre til bruk av psykedeliske midler ville jeg være veldig forsiktig med. OG jeg regner meg som en veldig åpen person når det kommer til rusmidler. Drikk whiskey gå ut og sjekk damer..ikke end opp som en psyko som må gå på Nav og slite resten av livet.
Vis hele sitatet...
Vært mye på psyk og ikke møtt noen som ligger inne pga psykedelia. Amfetamin derimot er det nesten alle som er innlagt med rusproblem innlagt for. Mange som tar psykedelia kurerer faktisk et rusmisbruk.

Mener ikke glorifisere men sikkert det jeg gjør. Sikkert noen som har fått dårlige opplevelser men min opplevelse av det har vært helt fantastisk bra.