View Single Post
Det beste er vel å planlegge minst mulig og ikke tenke over det i det hele tatt. Når du tar lsd, så funker det likt med at bad ting må til for bra ting, må jo ha en balanse uansett. eneste som er lurt er kanskje og ha en plass du kan være uforstyrret på, men ikke tenke på noe når du tar det bare kjenne rusen komme og hvis du liker den så blir jo bad ting og bra ting gøy. Så kanskje ikke så lurt å planlegge den perfekte trippen hvor alt skal være perfekt for da kan det bli for mye av det gode og du kan begynne å føle at det er for mye og begynner ubevisst å bygge opp en bad trip med å skifte til negative ting. beste er kanskje og bare få det i seg og la det som skjer skje, fordi du vil oppleve å være rusen. Noen sier jo at det er ikke badtrips. Hvis du syns det er fælt eller ekkelt å ikke liker måten du opplever ting på under rusen så er et jo derfor det blir bad. Hvis du liker det så liker du det.. Det er jo en balanse mellom galt og rett, skummelt og betryggende osv uansett med eller uten lsd, tror jeg hvertfall. Enten så liker du måten du opplever alt og får god trip, eller så liker du det ikke og syns det blir for mye.. Så hvis du planlegger alt til å være helt stabilt og har det i bakhodet når du tar det så kan det sikkert bli en kjedelig trip. Jeg har aldri prøvd det før så kan være jeg tar helt feil men jeg tror hvertfall det funker sånn at du skal like "rusen" ikke opplevelsene for at du skal få god trip