View Single Post
Takk for responsen, puffman. Vanskelig å finne noen negative tilbakemeldinger om LSD og liknende, syns jeg... I alle fall på dette forumet Jeg synes alle forteller noenlunde det samme; større selvinnsikt, større oppmerksomhet på omgivelsene, mere menneske, nesten... Listen bare fortsetter.
I mitt tilfelle er det kanskje en trang til forandring i meg selv som frister. I de senere årene har jeg blitt enda mer nysjerrig på en mer alternativ tilnærming til livet. Jeg tenker blant annet på yoga og meditasjon, og i senere tid runemagi, trommereiser, sjamanisme. Vet ikke helt, men det virker som om hjernen min prøver å si meg at "Hei du, din treiging, det er massevis av porter å åpne og hindringer å rive ned. Du har godt av å utvide horisonten litt... Benytt de hjelpemidlene som finnes."

I innlegg #42 luftet jeg noen tanker rundt emnet og stilte noen retoriske spørsmål. Takk for at du delte dine erfaringer. Jeg tar imot alt jeg Jeg kommer til å fortsette å henge rundt på forumet. Mye interesant å lese her. Jeg vil spesielt anbefale tripprapportene til våre høyt respekterte mods