View Single Post
Sitat av Cheese Vis innlegg
Finnes små og litt større blodkar overalt i kroppen, også i deltamuskelen. Hvordan skal ellers muskelen forsynes med blod?

Selv om jeg er 110% sikker på hvor injeksjonen skal settes, har jeg i noen ekstremt få tilfeller fortsatt fått blodsvar i delta. Det at man kun aspirerer i større muskler har jeg aldri vært borte i og jeg har jobbet flere steder i helsevesenet hvor det settes mye I.M injeksjoner på forskjellige stedet i kroppen.

Å aspirere er helt standard prosedyre på alle typer intramuskulære injeksjoner. Sannsynligheten for at du treffer et stort blodkar er svært lite, i tillegg er sjansen for å møte en sykepleier som ikke aspirerer svært liten. Sammen blir sannsyligheten mikroskopisk for å få satt vaksinen fullstendig intravenøst.

Sannsynligheten for å bli veldig syk og/eller smitte sine nærmeste med covid når man ikke er tilstrekkelig vaksinert er derimot mye større. Forstår ikke hvorfor folk graver og graver etter nye grunner til å ikke vaksinere seg. Helt uforståelig for meg at frykten for det "nye og ukjente" er større enn frykten for en virussykdom som potensielt kan ta livet av deg eller gi deg senskader for resten av livet. Man føler seg udødelig når man er frisk, men jeg har personlig snakket med uvaksinerte covidsyke pasienter på vei inn i respirator som trygler etter hjelp, vaksinemotstandere men definitivt ikke behandlingsmotstandere selv om mange av medisinene som blir gitt er mist like "eksperimentelle" som vaksinen.
Vis hele sitatet...
Hvis man er ung, under 50, og frisk er sjansen for å dø både med eller uten vaksine minimal, tallene viser noe slikt som 0.011% sjans å dø uvaksinert og 0.01 for vaksinerte i denne gruppen. Så det er minimalt, og da må man spørre seg om det er verdt det med tanke på mulige bivirkninger både kjente og ukjente langtidsvirkninger.

Men i gruppen over 50 år stiller det seg annerledes, her er risikoen mangedoblet 3-4%, så er man pensjonist er det klart at en burde vaksinere seg.
Sist endret av Hans Høyhet; 21. desember 2021 kl. 17:58.