View Single Post
Petruz's Avatar
Trådstarter
216
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
tja jeg er litt mer tilhenger av nvidia om dagen, var skikkelig AMD tilhenger da de gikk under navnet ATI. AMD har noe som heter freesync, så hvis du finner en skjerm med 144hz og freesync, så er jo det å anbefale. Nvidia har også en lik teknologi kalt G-sync. Hvis du har budsjett opp til 1070, så hadde jeg uten tvil gått for det. Da klarer du 100 fps+ i alle spill som er, og du får da utnyttet 144hz skjermen.
Vis hele sitatet...
Tror jeg går for en 1070 så jeg får utnyttet en eventuell 144hz skjerm som du nevner. Takker for innspill


Sitat av The Riddler Vis innlegg
Du får nok mer kraft for pengene om du går for en 1070 fremfor de førstnevnte - jeg begrunner dette
med at komplett (og andre sider) veldig ofte har gode tilbud på både MSI og Asus versjonen av dette kortet

Av og til kan det være greit å se litt på bechmarks osv for å se hvilket kort som passer deg best, men ytelsen til en
1070 er et ganske stort sprang fra 1060. Jeg legger ved noen linker du kan se på som sammenlikner 1070 vs 1060:
GPU benchmarks
GPUboss
Vis hele sitatet...
Blir nok en 1070 jeg lander på nå ja, selv om den var hakket mer pricey, men ser ut til at det er verdt det med tanke på 144hz gaming. Takk for hjelp og gode linker