View Single Post
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
cannabis fungerer ikke på serotonin, dopamin adrenalin (el noradrenalin) respetorer, så ser ikke hvordan dette er relevant for TS sitt spørsmål?

anyways, om de sikter på mindreårige ved å reklamere for legalisering så må jo det være en veldig langtidsplan, for sist jeg sjekka kan ikke mindreårige stemme, eller?

jeg er for legalisering, av alt, men vi snakker om rusmidler her selv om de ikke er så ille som alkohol, så selvfølgelig må det være kontroll og undervisning til for at legalisering av alt ikke skal kødde til ting mer enn det allerede gjør, men snakker vi kun cannabis så føler jeg norge er klare for det. dette pga de som vil røyke gjør det allerede, og de få som slenger seg på ved legalisering har nok fått sett/vite det de trenger for å klare seg helt fint om de så prøvde det.
Vis hele sitatet...
Du viser jo helt tydelig at du selv ikke aner hva THC gjør med balansen i kroppen din. Hadde dette vært common knowledge ville skadereduksjonen vært enorm.

Poenget mitt var at mange myter bunner i uvitenhet (både for og mot).
At du selv er for all legalisering uten å forstå de indirekte koblingene i kroppens kjemi poengterer bare det jeg skriver.

Jeg vil påstå at du ikke er i stand til å ha en objektiv mening om saken når du har såpass lite kunnskap om temaet annet enn å like rusen.