View Single Post
Haha dudes! Trodde aldri jeg skulle sitte på freakforum å få behov for å diskutere og forsvare feminisme men det er jo noen så blåste karer her at man ikke kan la det gå. Vi er i 2019 så at det fortsatt er mulig at noen er antifeminister beviser hvor viktig det er å støtte feminisme for som vi ser av holdningene deres er det fortsatt langt igjen til likeverd og likestilling.

Veit ikke grunnen til at dere har blitt sånn, men på det Dorullnissen og særlig Bennern skriver så kan man se paralleller til terroristen Elliot Rodger som forklarte sinnet sitt med at damer han ville ha avviste han. Virkelig, kontrollere hvor mange en dame får lov å ligge med? Er du så jævla sjalu på karene og damene som får seg noe? La meg gjette, du kaller dem også for Chad's (eller Tor Tordenkuk, som btw hadde jeg vært dame hadde jeg heller gått for han enn for Bengt Bitterkuk) og Stacey's? Sosiale konsekvenser for å ha sex har damer fått i alle år, fortsatt pga sånne som deg som har så nedlatende syn om at sex gjør en dame mindre verdt og deg mer verdt, at kvinnens frihet skal knebles av menn. Det du ønsker er altså sterke sosiale sanksjoner , det samme sosial kontroll og finnes særlig i æreskultur hvor også vold og overgrep er "lov" for å straffe damer som ikke adlyder menns vilje. Kan vedde på du i andre sammenhenger sitter å forsvarer rasisme med at "vi vil ikke ha det sånn som de, se på æreskulturen de har så slemme de er mot damer, vi er innvandringskritiske og anti-islam for å beskytte damene" men så har du akuratt samme kontroll- og maktholdning ovenfor damer sjæl. At damer er kravstore blabla og burde ikke få lov å skille seg blabla, mann du snakker som en mannsjåvinist som syns tvangsekteskap og tvangssex er en bra idé. Bare fordi de ikke er hypp på en drittsekk som deg betyr det ikke at de er kravstore vett.

Det her blir rett og slett for dumt ass. Og det er pga sånne som deg at resten av oss så tydelig skjønner hvorfor feminismen er så viktig. Er folk med så kvinnefiendtlig syn som deg som skulle hatt sosiale sanksjoner, du hadde ikke vært min kompis lenger hvertfall.
Sist endret av celtseus; 22. august 2019 kl. 23:08.