View Single Post
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Kan du beskrive en vanlig dag for deg der ute?
Vis hele sitatet...
Foreløpig er det veldig vanlig, stå opp lage frokost. Vandre litt i skogen, meditere, legge en plan for dagen arbeids-session og gjøre klart ved, mat og lignende for resten av dagen. Noen dager drar jeg innom byen og tar en runde på treningssenter, der får jeg også dusjet og stelt med det hygieniske. Foreløpig er det mye som skal bygges, så tiden går stortsett på det.

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Er du ikke redd for at nysgjerrige barn, tenåringer skal gå inn i huset ditt når du er borte? Det ville jeg fryktet. Hadde jeg vært deg ville jeg satt opp en lapp på lavvoen og skrevet litt om deg selv at det er hjemmet ditt osv. Kanskje lagt igjen mobil nummeret ditt og skrive at du skal "pusse" opp i lokalmiljøet mens du bor der.
Vis hele sitatet...
Jeg legger ikke igjen noe som er av vesentlig verdi som jeg er bekymra for å miste. Noen trivielle eiendeler blir låst ned i en alukasse når jeg ikke er der. Har tenkt å sette opp en brakett med info på som du nevner, men nei jeg er ikke redd for at noen skal titte innom

Sitat av tearz83 Vis innlegg
Den bekken så litt skummel ut med tanke på drikkevann... Klarer ikke helt sitte fingeren på det men ett eller annet er det som gjør at jeg ville kokt vannet før jeg drakk det.

Ellers kult sted kult prosjekt
Vis hele sitatet...
Jeg skal følge opp bekken skikkelig for å sjekke hvordan den ser ut og hvor utspringet kommer fra. Men ja jeg må nok ta det litt varsomt å koke det. Foreløpig har det fungert å drikke når ikke annet har vært tilgjengelig umiddelbart.

Sitat av Daaaaaaaa Vis innlegg
Kut. Jeg følger definitivt med her.

Den bekken var veldig fint plassert, du skulle kjøpt en eller annen form for renseapparat. Sikkert mye rimelig å finne på nett.

Hvor i Norge er dette?
Vis hele sitatet...
Takk! Ja det er nok mulig å få ta på noe slik. Det blir en ting å se på etterhvert

Vikendistriktet, Vingulmòrk på en halvøy tidligere kalt Odinséy Ønsker ikke å dele konkret hvor det er for alle og en vær

Sitat av m0b Vis innlegg
https://imma.gr/l/76792x883c5

Står det noe på den steinen?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg har lagt merke til, men skal jaggu ta en titt nærmere.
Sist endret av Toreokjeks; 19. november 2018 kl. 12:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.