View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://www.felleskatalogen.no/t/med...actavis-562924

Bruker ikke disse fast, men effekten er imponerende. Du vil ikke kjenne noe psykiske virkninger av denne, men bare det å få fjernet kroppslig ubehag kan bidra til at den psykiske angsten ikke sparker så voldsomt.
Nå er du jo i gang med et opplegg allerede, så jeg skal ikke foreslå at du ikke følger det, men har du muligheten så prøv 20-40mg en morgen, før du begynner på benzoen. Da legger du merke til hvor effektivt det er. Som sagt tidligere også, så er det den ultimate kuren mot angst å kombinere dette med benzo, og siden du ikke er ute etter rus, så vil det også kunne bidra til at du ikke trenger å spise deg helt mett på benzoen. Eventuelt kan det jo være til nytte når du skal trappe ned, er ofte etter en periode med veldig jevnt forbruk at det er den fysiske angsten og spenningen i kroppen som er værst, men den psykiske delen er langt i fra noen spøk den heller.

Edit: nok en gang sitter jeg her full i stimulanter og lirker av meg det som faller inn, så det skrevet nedenfor er tweaker talk, forhåpentligvis med noe verdt å lese(hvis du allerede har kommet så langt som dette så leser du vell alt uansett).
Føler sånn nesten det begynner å ligne tvang eller i hvertfall oppfordring på det høyeste etter 3-4 poster med konstant anbefaling av b-blokkere, men jeg syntes det er rart at det ikke er mer utbredt(i hvertfall ikke blant folk jeg har truffet, men de fleste av dem er bare ute etter rus uansett)Ingen av mine bekjente hadde noen som helst ide/tro på det, men har ihvertfall en kompis somsetter pris på at jeg glemmer igjen et brett hos han nå og da, fort gjort å legge ting i fra seg når man lurer seg ut på en cocktail med 4-5 forskjellige brusmidler.. om ikke enda flere. Rart jeg enda lever etterhvert, hadde en periode hvor antall forskjellige var, om ikke to-sifret antall så var det nok ikke mer en et par substanser til før jeg var oppi 10 forskjellige drugs/preparater i cocktailene. Hvis jeg har like mange liv som en katt, så er jeg nok på det siste nå, så takk Gud, Jesus, mamma og pappa, sommeren som er rett rundt hjørnet og depresjonen som har blitt litt mer kompis i det siste for at jeg enda lever, og faktisk har begynt å leve-leve litt igjen også!
/makka post over. Nå kan søvnen se å komme seg bort her med en eneste gang.