View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av smetti Vis innlegg
Dra hjem og ring politiet og fortell din situasjon. Skaff tittehull i døra samt voldsalarm, og om noen prøver å "ta" deg. ringer du 112. De er der for å hjelpe
Vis hele sitatet...
Jeg har snakket med politiet, kan ikke si de beroliget meg mye nei ..

Sitat av Grisedigg Vis innlegg
Hva gjør du om dagene? Bruker du alle ressursene dine på å skaffe supplies til å overleve? Har du tenkt på å stikke fra regninga fra restauranter?
Vis hele sitatet...
Mye av min tid og energi går vell på det ja. Jeg vil ikke dra meg selv enda lenger ned ved å være mer kriminell enn absolutt nødvendig, men må jeg, så kan jeg nok finne på å gjøre det, ja.

Sitat av entropi Vis innlegg
Nå begynte jeg spontant å nynne på Pulp sin Common People ☺

Rent a flat above a shop,
cut your hair and get a job,
smoke some fags and play some pool,
pretend you never went to school.
But still you'll never get it right
'cos when you're laid in bed at night
watching roaches climb the wall
If you call your Dad he could stop it all, yeah

Virker som en dritkjip situasjon du er i TS, håper det ordner seg!
Vis hele sitatet...
Takk for omtanken.

Sitat av ranman22 Vis innlegg
Du kan jo ringe hjem til dama di, få henne til å gi deg koder til å logge inn i nettbanken. (om kodebrikka di ligger hjemme/hos henne)
Vis hele sitatet...
Hadde jeg visst hvor den var, hadde jeg tatt den med meg.

Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg håper at du klarer deg, TS. Hvis du fortsatt er på rømmen i sommer og skulle befinne deg i Østerdalen, så skal jeg huse deg et par netter og gi deg noe mat og klær på veien. Er nemlig på hytta alene i tre uker.
Vis hele sitatet...
Takk så mye ! Absolutt ikke umulig at jeg vil benytte meg av det hvis jeg er i det strøket.

Sitat av Pope Vis innlegg
For å sette opp BankID på mobil må man ha tilgang til nettbank på pc og da også kodebrikke, så jeg ser for meg at det kan bli kinkig om TS ikke har muligheten til å opprette midlertidig adresse, så han kan motta ny kodebrikke fra banken sin.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. Tenkte jeg kunne høre litt rundt i de forskjellige bankene om de har brikker bak disk, og tegne meg som kunde kun for å få ny bank ID. En bank ID kan brukes i alle banker, så det har jeg tenkt litt på.
Sist endret av Bortvist; 7. juni 2016 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.