View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du har ikke noen sterke bånd til byen, men kjæresten din sitter igjen der? Den skjønte jeg ikke helt. Har du vurdert muligheten for at de kan begynne å plage henne for å nå fram til deg?
Vis hele sitatet...
Du har ett poeng. Vi har dog litt planer for fremtiden. Jeg må bare komme meg på beina igjen. Det er nok ingen som vil plage henne med dette.

Sitat av Marori Vis innlegg
hmf.

Du kan sette opp en Patron account https://www.patreon.com/ så folk kan hjelpe deg. Om du ikke sløser det bort på røyk...
Du kan også få kodebrikke app på mobilen. Det burde ikke være så vanskelig å få til. søk Bank ID.
Personlig hadde jeg dratt 200 mil i andre rettning. Du kunne vært i Italia nå.

Lykke til videre.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset. Jeg er ingen stor røyker, men noen røyk om dagen går det til vanlig ja.

Sitat av tr80r Vis innlegg
Dette blir tøft og vil kreve disiplin mtp. pengebruk. Du bør begynne å planlegge allerede nå, når det begynner å bli kjølig, eller dynamoen streiker er det for sent.
Hva gjør du om NAV kaller deg inn til "jobbsøker kurs" eller noe slik? Om du ikke møter kuttes penger.
Ønsker deg hell og lykke, og at lykken snur seg for deg etterhvert.
Vis hele sitatet...
Jeg har løpende kontakt med min veileder der. Hun er informert om situasjonen og hun tar ikke ifra meg det jeg får fra før av. Jobbsøke kurs og slikt er ikke noe for meg, det har vi prøvd før. Hun er også informert om at jeg kun er tilgjengelig via telefon og ikke via brevpost.

Jeg vet dette vil kreve mye av meg....
Sist endret av Bortvist; 7. juni 2016 kl. 19:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.