Tråd: MDMA virgin
View Single Post
Sitat av Noobgirl Vis innlegg
Hadde vist en del flere spm :-p

1) Blir man sløv, snøvlete og ustødig?
2) Hvor lenge varer det?
3) Hva koster det?
4) Er det bivirkninger dager/uker etterpå?

Jeg drikker alkohol sjelden, og har ikke rørt hasj/cannabis på flere år. Vil kroppen min tåle det? Det er jo som å være jomfru å ville ta den i ræva.

Jeg fikk bare et akutt behov for eventyr og deilig nærhet.

Og er man "klar" i hodet?
Vis hele sitatet...

1 - Ved riktig dose blir du ingen av tingene du nevner. Det er normalt og tro at man mister kontroll, noe som er helt feil. Du kommer til og ha 100% kroppskontroll med ett euforisk og lykkelig sinn.

2 - Det varer i 4-6t. Følg regelen 1-2mg pr kg på første dose, deretter 50% av dette som refill 90 minutter etter den første dosen er inntatt. Ikke ta mer enn to dropps, det er unødvendig og ikke bra for kroppen. Du vil etter 5-6t "falle" og økt dosering etter dette vil kun gjøre deg speeda.

3 - Det kommer an på mengde og hvor du befinner deg. Bare sørg for at det faktisk er MDMA du får tak i, ikke noe annet rart du ikke vil ha.

4 - Enkelte opplever en såkalt "nedtur" dagene etter pga at du bruker opp seretonin i hodet ditt. De fleste er kun litt slitne dagene etterpå. Jo mer du tar jo værre blir dagene etterpå. En normal, fornuftig dose over en kveld ligger på 200-300mg totalt. For en nybegynner holder det med 150mg.
Sist endret av snickersogtwist; 17. desember 2015 kl. 03:28.