View Single Post
Jeg har minimum 3 års mer eller mindre sammenhengende opiatmisbruk i dag. Dette i tillegg til at jeg begynte å ruse meg før du var 10 år, og har vært
gjennom Daglig hasjrøyker, partydop og psykedelika perioden og nå stagnert ved Endestasjonen med typisk blandingsmisbruk av ting som benzo, lyrica, alt som er sløvende og som helst ikke skal blandes med opiater.

Jeg fikk avslag etter henvisning fra fastlege samt ett tilbud vi har her som også tilføyde info til LAR i søknaden.
Nå er dagene en liten kamp som ligner litt på:
blir det nok opiater?
Er det INGEN heroin å få tak i??
Subutex? Ja jeg får ta det da eller bli sjuk.

Oxy/dolc? Ja, takk, nå er jeg blakk.
Metadon, er den forseglet? Okei fint jeg tar den.
Hvor blir det av Heroinen det var snakk om?
@#!? For en kvarting? Da kjøper jeg heller subutex i stille protest.


Det å bo i en mindre by enn Stavanger har sine hindringer med opiatmisbruket, så VELDIG mye av tiden går i kjøp og ordning av opiater. Bare det er nok til å ha tatt så mye kraft at livet blir miserabelt til enhver tid. Får ikke nyte noe rus da morgendagen bringer samme stress ofte.
Her står man helt fast i gjørma, men får avslag på LAR... at noen som har brukt H i en måned kvalifiserer er det «værste» jeg har hørt.

Nei.. Faens møkk hele det systemet der. Fri heroin eller morfin- eller subutex for den del, til de som i sin avhengighet trenger det for å kunne oppnå stabilitet. Først da vil det være mulig å slutte for min del. Når man er on the chase hele tida så er det umulig å tenke tanken på å slutte engang, først må stabilitet komme, så man kan få rutiner og bli en del av samfunnet igjen..